Idealna baza pod dowolną zabudowę

Przemyślana konstrukcja podwozia nowych modeli serii XF to kolejny przejaw stosowania ideologii Pure Excellence. Podwozie zostało wykonane ze stali o wysokiej jakości, dzięki czemu jest lekkie, wytrzymałe i stabilne. Oferuje także rozwiązania umożliwiające oszczędzanie miejsca, które z pewnością zostaną ciepło przyjęte przez firmy wykonujące zabudowy nadwozi.

Wytrzymałość, lekkość i zwrotność

Filozofia Pure Excellence przejawia się również w przemyślanej konstrukcji podwozia nowego modelu serii XF. Podwozie zostało wykonane z wysokiej jakości stali charakteryzującej się lekkością i wytrzymałością. W ciągnikach siodłowych oraz niektórych podwoziach pod zabudowę solidna i wytrzymała oś tylna jest osadzona w konstrukcji Stabilink.

  • Niewielka masa elementu tego oznacza większą oszczędność paliwa oraz ładowność, a tym samym lepszą efektywność transportu.
  • Zawieszenie tylnej osi Stabilink zapewnia optymalną stabilność pionową, możliwość przewożenia większych ładunków oraz lepszą kontrolę nad pojazdem.

Maksymalna elastyczność

Nowy model serii XF zapewnia niedoścignione możliwości konfigurowania podwozia pod kontem wydajności. Komponenty podwozia można rozłożyć w taki sposób, aby zapewniały jak najwyższą wydajność w każdej sytuacji. Przewidziano też dużo miejsca na montaż układów pomp, podpór żurawia lub dużych zbiorników paliwa.

  • Inteligentne rozmieszczenie elementów podwozia umożliwia montaż zbiorników o pojemności sięgającej 1500 l (w przypadku ciągników siodłowych).
  • Możliwości w zakresie konfiguracji i ułożenia komponentów podwozia są w zasadzie nieograniczone, dzięki czemu nowe ciężarówki są najwszechstronniejszymi pojazdami w branży.

Łatwa zabudowa

Nowy model serii XF jest objęty rozbudowanym programem modułów mocowania nadwozia, który jest wyjątkowo przyjazny dla wytwórców zabudów. Oferujemy moduły do zabudów typu furgon oraz montażu żurawi. Podwozia pod zabudowę zostały wyposażone w ujednolicony układ otworów montażowych na tylnej części, co ułatwia montaż poprzecznic i platform załadowczych.

  • Rozbudowana oferta modułów mocowania zabudowy skraca czas modyfikacji zabudowy.
  • Całkowicie płaskie podwozia i komponenty przewidziane w ich wnętrzach dodatkowo ułatwiają proces zabudowy.

Zawieszenie pneumatyczne ECAS

Całkowicie zmodernizowane, sterowane elektronicznie zawieszenie pneumatyczne (ECAS) zapewnia najwyższy poziom niezawodności, trwałości i funkcjonalności. Do nowych funkcji należą: sterowanie proporcjami ciśnienia, sterowanie podnoszeniem osi 2 oraz sterowanie ciśnieniem w mieszkach podnoszących. Realizowane przez układ ECAS funkcje blokady oraz odboju umożliwiają ustabilizowanie tylnej osi podczas obsługi wyposażenia dodatkowego, takiego jak dźwigi i podnośniki. Z fotelem połączony jest innowacyjny, łatwy w użyciu układ zdalnego sterowania z podświetlanymi przyciskami.

  • Nowe opcje układu ECAS zapewniają większe bezpieczeństwo podczas ładowania i rozładunku
  • Poręczny pilot zdalnego sterowania umożliwia kierowcy precyzyjne sterowanie w każdych warunkach
Szczegóły
Skontaktuj się z nami
ESA Trucks Polska Sp. z o.o.
ul. Ks. Wawrzyniaka 1
62-052 Komorniki
Sprawdź ofertę
Dalej