Doskonały układ napędowy

Nowy model serii CF jest napędzany przez oferowane w nowych wariantach mocy silniki PACCAR MX-11 i MX-13 z funkcją wzmocnienia momentu. Szereg innowacyjnych rozwiązań pozwolił osiągnąć jeszcze większy moment obrotowy przy niższych obrotach silnika, a tym samym zwiększyć oszczędność paliwa.

Innowacyjne zastosowania w silnikach

Pompy oleju, układu sterowania oraz płynu chłodzącego o zmiennym wydatku, nowy zestaw pierścieni tłokowych oraz nowy profil płaszcza tłoka zmniejszają tarcie, a tym samym zapewniają znakomite zużycie paliwa. Ponadto dodaliśmy nową turbosprężarkę oraz nowy układ spalania, aby zapewnić jak najwyższą wydajność.

Rozszerzony tryb Eco

Nowy model serii CF oferuje wiele opcji trybu Eco. Tryb Eco Performance zapewnia równowagę między świetnymi parametrami jazdy a niskim zużyciem. Jeśli priorytetem jest oszczędność paliwa, należy zastosować tryb Eco Fuel, który skutkuje m.in. zmianą przełożeń na niższych obrotach silnika.

Niższe koszty napraw

Koszty napraw i konserwacji mogą mieć znaczący wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego właśnie wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania ograniczające zużycie podzespołów do minimum. Na przykład układ sterowania sprzęgłem jest teraz umieszczony w obudowie sprzęgła, dzięki czemu jest chroniony przed uszkodzeniami powodowanymi przez wodę i zabrudzenia. Sterowany elektronicznie alternator umożliwia lepsze ładowanie akumulatora. Wszystkie te udoskonalenia przyczyniają się do większej trwałości i niezawodności, a w konsekwencji przekładają się na rentowność firmy operatora transportowego.

Wydajne skrzynie biegów

Nowy model serii XF jest wyposażony w automatyczną skrzynie biegów najnowszej generacji TraXon (12- i 16-biegowe). Mniejsze straty przy tarciu, jeszcze szybsze przełączanie biegów na wyższe oraz lepsze wykorzystanie funkcji EcoRoll umożliwiły osiągnięcie ogromnych oszczędności w zużyciu paliwa, a cicha i płynna praca oraz precyzyjne działanie sprzęgła zapewniają komfort kierowcy. Automatyczne skrzynie biegów TraXon pozwalają również na większe redukcje na najniższych biegach, przyczyniając się do jeszcze szybszej pracy układu przeniesienia napędu.

Wydajne osie tylne

Oprócz nowych silników i skrzyń biegów, wprowadziliśmy też wysokowydajne osie tylne o bardzo niskim tarciu wewnętrznym. Szereg dłuższych przełożeń, począwszy od 2.05, pozwala na prace silnika z możliwie najmniejszą prędkością obrotową, zapewniając największą oszczędność paliwa. Aby zmniejszyć straty tarcia, wprowadziliśmy do produkcji szlifowane mechanizmy różnicowe i dodaliśmy nowe łożyska oraz uszczelnienie na tylnej osi, a także zastosowaliśmy olej o niskiej lepkości. Nasz cel: zoptymalizować każdy zakamarek pojazdu i wycisnąć jak najwięcej z każdej kropli paliwa!

Szczegóły
Skontaktuj się z nami
ESA Trucks Polska Sp. z o.o.
ul. Ks. Wawrzyniaka 1
62-052 Komorniki
Sprawdź ofertę
Dalej