Idealna podstawa do zabudowy
Wiodąca na rynku wydajność transportowa to nie tylko zasługa doskonałego układu napędowego. Zmniejszenie masy dodatkowa przestrzeń na wyposażenie opcjonalne zwiększa uniwersalność pojazdu i ogranicza koszty ekploatacji. Nowy CF oferuje niezrównana elastyczność konfiguracji podwozia niezależnie od tego, czy jest wyposażony w hakowe urządzenie transportowe, platformę, furgon, lub inna zabudowę.
Wytrzymałość, lekkość i zwrotność
Filozofia Pure Excellence przejawia się również w przemyślanej konstrukcji podwozia nowego modelu serii CF. Podwozie zostało wykonane z wysokiej jakości stali charakteryzującej się lekkością i wytrzymałością. W ciągnikach siodłowych oraz niektórych podwoziach pod zabudowę solidna i wytrzymała oś tylna jest osadzona w konstrukcji Stabilink.
- Niewielka masa elementu tego oznacza większą oszczędność paliwa oraz ładowność, a tym samym lepszą efektywność transportu.
- Zawieszenie tylnej osi Stabilink zapewnia optymalną stabilność pionową, możliwość przewożenia większych ładunków oraz lepszą kontrolę nad pojazdem.
Łatwość montażu z myślą o wielu zastosowaniach
Podzespoły można rozmieścić tak, aby były idealnie dopasowanie do potrzeb. Dzięki nowemu, kompaktowemu modułowi EAS, który jest o 40% mniejszy niż wcześniej, dostępna jest duża przestrzeń na zamontowanie pomp, podpór dźwigowych i dużych zbiorników paliwa.
- Wysoce elastyczny układ podwozia oferuje wiele opcji rozmieszczenia podzespołów.
- Inteligentny rozkład komponentów umożliwia montaż zbiorników o pojemności sięgającej 1500 l (w przypadku ciągników siodłowych)
Łatwość zabudowy
Wszechstronność nowego modelu CF jest jeszcze większa dzięki programowi BAM (body Attached Module), który pokochają wytwórcy zabudów. Dostępne są dedykowane przygotowania do montażu dźwigów o masie do 25 ton i furgonów. Dodatkowo nowy i poszerzony układ otworów tylnej części podwozia pozwala na szybki i optymalny montaż zabudowy.
- Szybszy proces zabudowania i niższe koszty zabudowy.
- Szybki i łatwy montaż tylnego zabezpieczenia przeciwnajazdowego, wywrotek, dźwigów i platform załadowczych.
Zawieszenie pneumatyczne ECAS
Elektroniczne sterowanie zawieszeniem pneumatycznycm )SCAS) zostało całkowicie zmodernizowane, aby zapewnić wiodący w swojej klasie komfort, funkcjonalność i niezawodność. Nowy układ zapewnia doskonałe zarządzanie cieśnieniem w miechach pneumatycznych, gwarantując najlepszą stabilność pojazdu, zwłaszcza podczas załadunku i rozładunku. Ponadto, dzięki niezwykle dokładnym pomiarom i kompensacji różnic w obciążeniu osi, można zapobiec ich przeciążeniu. Nowy moduł sterujący sprawia, że wysokiej klasy system ECAS firmy DAF jest łatwy w obsłudze.
- Nowe elektroniczne sterowanie zawieszanie pneumatyczne oferuje wiodące w swojej klasie komfort, funkcjonalność i niezawodność.
- Doskonała stabilność pojazdu podczas załadunku i rozładunku w każdych warunkach.
- Niezrównana łatwość obsługi