Firma DAF rozszerza swoją ofertę dla segmentu budowlanego
W celu zapewnienia przewoźnikom pojazdu, który będzie jeszcze lepiej dostosowany do ich potrzeb, firma DAF Trucks rozszerza swoją ofertę o nowe konfiguracje pojazdów, w tym podwozie pod zabudowę 8×4 z tandemowym układem osi napędzanych oraz kierowaną wleczoną osią tylną. Holenderski producent pojazdów ciężarowych wprowadza również opracowaną i wyprodukowaną przez siebie 10-tonową oś przednią oraz zupełnie nową 7,5-tonową oś wleczoną. Nowe produkty podkreślają intencję firmy DAF w zakresie rozszerzania jej zakresu w ramach segmentu podwozi pod zabudowę ? zwłaszcza z myślą o pojazdach budowlanych.
– Rozszerzona oferta osi
? Nowa 10-tonowa oś przednia
– Zapobiega przeciążeniu przy częściowym załadunku
– Współpracuje z dźwigami umieszczonymi bezpośrednio za kabiną
? Nowa 7,5-tonowa oś wleczona
– Odlewana, bardzo sztywna obudowa osi
– Mniejsza masa
– Obciążenie statyczne 26 ton
– Nowe konfiguracje pojazdów
? Modele 8×4 FAW podwozi pod zabudowę CF i XF z układem tandemowym osi napędzanych i kierowaną tylną osią wleczoną
– Maksymalna ładowność do 27 ton
– Doskonała zwrotność
– Bardzo niewielki promień skrętu
? Podwozie CF 10×4 z układem tandemowym dwóch osi napędzanych i kierowaną tylną osią prowadzącą
– Podwozie wywrotki do zastosowań ciężkich
– Przebudowa wykonana przez firmę Estepe
– Maksymalna masa całkowita pojazdu 49 ton
– Ładowność netto około 30 ton
? Podwozie 8×2 z dwoma kierowanymi osiami przednimi i kierowaną wleczoną osią tylną, teraz dostępne również w serii XF
– Maksymalna masa całkowita pojazdu 37 ton
– Ciągnik siodłowy XF 8×4 FTM do transportu specjalistycznego
? Masa łączna zestawu do 120 ton
? Udźwig techniczny ciągnika 41 ton