NEW DEMO – DAF CF FAD CONSTRUCTION (8X4)

ZAWSZE SPRAWNE

Pojazdy ciężarowe, które pracują w segment budowlany oraz segment odpadów przemysłowych, pracują stale i często mają skomplikowane zabudowy, takie jak dźwigi, gruszki

betoniarek, wywrotki czy podnośniki hakowe, co oznacza, że w przypadku awarii nie można ich łatwo zastąpić. Właśnie dlatego te pojazdy zostały zaprojektowane tak, aby były niezawodne i trwałe, a także zdolne do manewrowania po drogach utwardzonych, placach budowy i kamieniołomach. Krótko mówiąc, aby służyć w wymagającym segmencie transportu dla  budownictwa, budowy dróg i górnictwa odkrywkowego, pojazdy te muszą być ZAWSZE SPRAWNE.

 TRANSPORT ŁADUNKU

Istnieje wiele pojazdów odpowiednich do przewozu piasku i żwiru. Niezależnie od tego, czy chodzi o małe bramowce czy ciężkie wywrotki, firma DAF ma w ofercie pojazd dla każdego zastosowania. Są tam zarówno lekkie i wszechstronne pojazdy LF, jak i wytrzymałe pojazdy budowlane do transportu ciężkich ładunków w trudnych

warunkach terenowych. Zaprojektowane z myślą o wytrzymałości i trwałości. Dzięki przygotowaniu do zamontowania zaworu sterującego wywrotką w kabinie oraz do montażu tylnego zawiasu wywrotki podwozie modelu DAF CF Construction jest gotowe na każde wyzwanie. W celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia prosta oś przednia zapewnia duży kąt natarcia oraz maksymalny prześwit ponad powierzchnią gruntu.

DAF CF FAD CONSTRUCTION (8X4)

Trwałość i wytrzymałość modelu CF FAD Construction sprawia, że jest to popularne podwozie w segmencie transportu piasku i żwiru, które wykorzystuje do takich

zastosowań, jak wywrotka. Przyczyną jest konfiguracja osi 8×4, która zapewnia maksymalną (dopuszczalną przepisami dotyczącymi ruchu drogowego) ładowność

przy dużej zwrotności w różnych warunkach terenowych.

Konstrukcja pojazdu obejmuje trwałe zderzaki i podwozie, a potężny układ napędowy zapewnia optymalną użyteczność i czas pracy pojazdu w każdych warunkach. Dodatkowe zalety pojazdu gwarantuje rozstaw osi o bardzo krótkim zwisie tylnym, który przewidziano specjalnie do wywrotek. Połączenie terenowego oprogramowania skrzyni biegów i przygotowań, które ułatwiają zabudowę pojazdu, sprawia, że CF FAD Construction to preferowane podwozie do transportu piasku i żwiru.

CHARAKTERYSTYKA

  • Trwałość i wytrzymałość
  • Duży prześwit i duży maksymalny kąt natarcia
  • Duża ładowność
  • Doskonałe manewrowanie w warunkach terenowych

WYPOSAŻENIE:

  • Komfortowa i przestronna kabina DAY CAB z pneumatycznym fotelem kierowcy Luxury Air oraz automatyczną klimatyzacją
  • Tryb jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych
  • Sprawdzony i niezawodny silnik MX-13 o pojemności 12,9 L, mocy 483 KM i maksymalnym momencie obrotowym 2500 Nm dostępnym już przy 900?1125 obr./min.
  • Układ napędowy 8 x 4 z osiami o maksymalnym obciążeniu 2 x 9,0 ton i 2 x 13, ton
  • Tylne trapezoidalne zawieszenie piórowe. Układ dwóch napędzanych osi podwójnych typu HR1670T ze zwolnicą. Maks. obciążenie 2 × 13,0 ton. Mechaniczna współosiowa oraz międzyosiowa blokada mechanizmu różnicowego.
  • Maksymalne obciążenie resoru tylnego 26,0 ton oraz znamionowe obciążenie układu hamulcowego 26,0 ton,
  • Ogumienie do zastosowania budowalnego na pierwsze i drugiej osi marki GOODYEAR 385/65 R 22.5 typ MSS2, na pierwszej i drugiej osi tylnej GOODYEAR 315/80 R 22.5 MSD2
  • Zabudowa typu wywrotka tylnozsypowa KH-KIPPER o objętości około 18 m3

Skontaktuj się z nami
ESA Trucks Polska Sp. z o.o.
ul. Ks. Wawrzyniaka 1
62-052 Komorniki
Sprawdź ofertę
Dalej